● оновлення навчально-виховного процесу шляхом активного впровадження освітніх інноваційних технологій та поглиблення науково-методичної роботи;
● вдосконалення роботи методичних об’єднань на основі впровадження сучасних педагогічних технологій, використання досягнень психолого-педагогічної науки, ефективного педагогічного досвіду;
● розвиток професійної компетентності вчителя;
● сприяння виробленню у вчителів умінь і навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації і вдосконалення педагогічної майстерності;
● розвиток творчих здібностей педагогів;
● стимулювання ініціативи і творчості членів педагогічного колективу та активізація науково-дослідницької та пошукової діяльності;
● розвиток умінь аналізувати якість навчальних досягнень учнів, рівень їхньої самостійності, вихованості;
● створення колективу однодумців;
● розвиток світогляду, професійних і морально-особистісних рис членів педагогічного колективу шляхом самоосвіти та самовдосконалення.